Sinterklaas!

Ola people!


Iedereen weet het natuurlijk al, vandaag is het Sinterklaas. Dé leukste dag van het jaar (- verjaardag) van veel kinderen. Ook van mij vroeger, fantastisch vond ik het en ik keek ook echt dagen uit naar Sinterklaas en Pakjesavond. Leuk was ook dat ik een paar dagen van te voren mijn schoen mocht gaan zetten voor de open haard met mijn broertje en zusje, dan zingen voor Sinterklaas en Zwarte piet en dan maar wachten op leuke dingetjes de volgende dag in je schoen. Best vaak kregen we bijv. kruidnootjes of iets kleins terwijl ik van andere kinderen had gehoord dat zij veel mooiere cadeaus kregen! Waarom kreeg ik dat dan niet? Vroeg ik wel eens aan mijn ouders. Het antwoord wat ik kreeg was ik nooit tevreden mee, die kindjes hebben ouders die Sinterklaas wat toestoppen, jullie hebben dat niet nodig en nog meer smoesjes...
In ieder geval, ik wens iedereen een hele leuke Sinterklaas en Pakjesavond!

Bron: weheartit.com

Bron: weheartit.com

Wat gaan jullie doen vandaag en vanavond, of vieren jullie Sinterklaas helemaal niet? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment