GFC stopt er mee!

Ola people!


Zoals jullie vast al wel ergens hebben gehoord of gelezen stopt Google Friend Connect definitief op 31 januri 2012. (Ik weet het door: bron: Love your life <3 en nu.nl)
Voor heel veel mensen (net als ik) is dit erg vervelend omdat je nu niet meer je dagelijkse update krijgt van alle geweldige blogs die je volgt... Daarom zou ik het heel erg leuk vinden als jullie mij voortaan willen volgen met Bloglovin'. Je kunt mij meteen volgen door rechts te klikken op volgen via Bloglovin' of met deze link. Heb je nog geen account? Maak die dan maar snel aan want voor je het weet is je geliefde GFC gone.
Bloglovin' laat wanneer je het wilt zien welke artikelen jij nog niet gelezen hebt, ook kun je, als je een artikel leuk vind, deze liken met de like button.


Wat vinden jullie van Bloglovin' en volgen jullie mij al hier mee? Laat een reactie achter!


Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment