Column: Passion for Polish

Ola people!
Niet zo lang geleden had ik een oproepje geplaatst voor columnisten, jammer genoeg hebben niet zo veel mensen gereageerd maar twee vriendinnen van mij wilden het wel! Sharity is 1 hier van. Om de week zal ze een stukje hebben voor jullie op maandag. Vandaag eerst een voorstelstukje en daarna begint het echt...

Hee allemaal!
Ik ben Sharity en ik ben een van de twee nieuwe columnisten  Fashionbymariette. Ik ben 16 jaar oud ( bijna 17, hoera! ) en zit in het examenjaar van het VWO. Ik heb een NatuurTechniek profiel, met daarin natuurkunde, wiskunde B, biologie, scheikunde, duits en beeldende vorming. Als ik mijn diploma haal, en dat ga ik doen, wil ik graag naar de Artez in Arnhem om te leren voor docent Beeldende Vorming. Ik woon samen met mijn broertje van 15 en mijn ouders in de achterhoek. Thuis hebben we twee kanaries en twee konijnen.

Naast school ga ik graag uit en speel ik graag in verschillende RPG’s. Ook ben ik erg creatief. Ik fotografeer veel en ben ook vaak bezig met photoshop. Laatst heb ik nog foto’s gemaakt voor een vriendin haar verjaardagsuitnodiging en  heb ook de header voor Mariette’s blog gemaakt. Ik teken ook erg graag en ben ook veel bezig met mijn nagels.

Over dit laatste zal ik gaan bloggen. Speciaal voor jullie heb ik het aantal potjes nagellak geteld en op het moment van schrijven heb ik er 89. Mijn stash bestaat voornamelijk nog uit goedkope merken zoals Catrice en Essence. Natuurlijk wil ik dolgraag nagellak van OPI en China Glaze, helaas is dit nogal duur en vaak alleen maar via internet te koop.
Wat kan je eigenlijk van mijn artikelen verwachten? Een keer in de twee weken zal op maandag een artikel van me verschijnen. In deze artikelen ga ik sowieso heel veel swatches laten zien en nagellakken reviewen. Ook zal ik jullie op de hoogte houden van mijn nagellak-shoplog. Misschien kan ik later zelfs nog wel leuke give-aways regelen samen met Mariette :)

Ik hoop dat jullie mijn artikelen leuk zullen vinden. Waarover zouden jullie graag willen lezen? Vooral reviews en swatches, of ook how-to’s die betrekking hebben op nagellak en nail-art?
xx
_______________________________________________________________
Dit was dus het officiële eerste artikel van Sharity, zij heeft zoals je wel hebt gelezen al zelf vragen gesteld maar ik doe het ook nog even.

Wat vonden jullie van haar artikel en hebben jullie ook een columniste? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment