Voornemens november: zijn ze mij gelukt?

Ola people!

Vorige maand heb ik mijn voornemens voor november laten weten. Natuurlijk zijn jullie heel erg benieuwd of deze gelukt zijn.
Dit waren mijn voornemens:

- Elke dag op tijd een artikel hebben voor mijn blog, dus gaan voorwerken
- Op tijd mijn gastcolumns insturen voor Love your life <3 en Adorablegirl
- Toetsen op tijd leren (help, in week 50 mijn eerste toetsweek!)
- Huiswerk maken
- 1 keer per week hardlopen
- Mijn spiegelreflex kopen, dus deze maand nog even lekker sparen
- Be sweet for my family and friends
- Elke dag minimaal 100 paginaviews hebben
- Minder snoepen
- Gezond eten

- Het voorwerken is soms gelukt.
- Mijn gastcolumns optijd insturen niet echt... Deze maand beter voor Love your life <3 omdat ik jammer genoeg bij Adorablegirl gestopt ben.
- Toetsen oop tijd leren, dit is zeker gelukt! Ik ben nu al aan het leren voor over twee weken.
- Huiswerk maken, oké dit ging wat minder. Ik heb onwijs zitten klooien in het domein en bijna niet gewerkt, alleen voor de vakken voor waar het echt moest (10% regel...).
- 1 keer per week hardlopen, dit is ook zwaar mislukt. Het is mij helaas maar 2 weken gelukt om te hardlopen, hopefully this month a better time.
- Ik heb mijn spiegelreflex!! Echt dit ding is zo freaking awesome. Er zijn al 2x artikels van mijn fotografie online.
- Be sweet for my family and friends: ik denk wel dat dit gelukt, tenminste dat hoop ik!
- Minimaal 100 paginaviews for a day is soms wel, soms niet gelukt. Ik heb zelfs twee keer de 200 gehaald!!
- Minder snoepen: ik heb periodes gehad waarin het erg goed was gelukt en periodes waarin het niet zo goed gingen.
- Voor gezond eten gold hetzelfde helaas.

Morgen dan heb ik nieuwe voornemens voor de maand december, benieuwd? Stay tuned!

Hebben jullie ook voornemens voor een maand en komen jullie die na? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment