Closet tour!

Ola people!

Een tijdje geleden toen ik jullie een roomtour gaf had ik gevraagd of jullie de inhoud van mijn "inloopkast" wilden zien en daar was wel vraag naar. Dus hier komen de foto's van de binnenkant van mijn kast! Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden...
Mijn sieraden en nagellak, er mist wel 1 nagellakje die bij mama ligt en een aantal sieraden die ergens in beide kamers.
Mijn broeken en rokken vak.
De kleuren zwart, paars, blauw en groen.
De kleuren bruin, grijs, wit/licht roze en roze/rood.
Onderbroeken en sokken, weet iemand trouwens waarvoor die stang is?
Zwemspullen.
Overzicht van mijn kast.
Het hang gedeelte! (Gesorteerd op kleur).
Close-up van de kleuren: donkergroen, bruin, zwart en rood.
Close-up van de kleuren grijs, wit, lichtbruine en donkergroen.
Sjaaltjes, riemen en mijn strandhoed! (Helemaal rechts ligt mijn gymshirt).
Close-up van van riemen.
Close-up van mijn sjaals.
Mijn "reserve" hakken en hardloopschoenen, bijna alle schoenen zijn bij mijn moeder en 1 paar schoenen en laarzen lagen in deze foto beneden.
Dit is de rommelplank, de kleren die ik nooit meer draag op pas liggen hier + een paar zomerdingen.
Zo dit was dan mijn kast! Jullie begrijpen natuurlijk wel dat er een aantal dingen in de was lagen, bij mijn moeder of zelfs in de reparatiebak... Ik wil nog in mijn kast een paar spotjes hebben of aan de muur er tegenover voor meer licht.

Wat vinden jullie van mijn kast en hebben jullie wel eens een closet tour gedaan? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment