What do you want to see in 2012?

Ola people!
Ik vind jullie mening best belangrijk en ook wat jullie het liefste lezen. Mijn eerste outfitpost is best vaak gelezen en daarom was gisteren mijn tweede outfitpost online, zo te zien was die wel in de smaak gevallen.
Maar ik wil graag weten wat jullie verder leuk vinden om te lezen/ zien! Inspiratie posts, beauty, more fashion... Just let me know.
Maar dit is nog niet alles... Ik ben namelijk ook wel benieuwd of jullie misschien meer eigen foto's willen zien! Het is voor mij zo makkelijk om lekker snel een afbeelding van Weheartit op te slaan en die in een post in te voegen. Een eigen foto upload vrij langzaam maar het zal mij niks verbazen als jullie die ook meer willen zien. Net als veel andere fotografen heb ik ook het vuurwerk gefotografeerd, ik wil hiervan zeker een post online gaan zetten, het liefst zo snel mogelijk!


Wat willen jullie zien veranderen aan mijn blog en ben jij zelf snel tevreden over iets? Laat een reactie achter!


Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment