Eerste shoplog van winkelen met Jessica + een trui!

Ola people!


Zoals beloofd heb ik foto's gemaakt voor mijn eerste shoplog van het winkelen samen met Jessica. Woensdag kwamen deze leuke foto's online.
Ik zie nu pas dat sommige pictures jammer genoeg best donker zijn geworden maar ik kon geen nieuwe maken omdat ik (nu ik dit schrijf) bij mijn moeder ben. 
Mijn aankoopjes van het shopdagje, totaal besteed: 16 euro!

Tanktop van the Lady Sting (5 euro in de sale)

Detailfoto van de tanktop

Helaas wat donkere foto van mijn geweldige uilenketting van the Lady Sting (10 euro)

Detailfoto van het schattige uiltje, zie waar zijn lijfje gemaakt is!

Altijd handig, schuifjes van de H&M! (1 euro in de sale)

Detailfoto van de verpakking

Een super schattig patchwork vestje van the Lady Sting (10 euro in de sale)

Detailfoto van het bijpassende labeltje

Mijn favoriete trui die ik een dag later had gekocht bij de ZAZA (nee geen Zara) (18,75 in de sale)

Detailfoto van het labeltje
Ik ben zelf het meest blij met met vestje en de trui, mijn trui is echt heerlijk zacht en super warm, sowieso is het model ook anders dan anderen. 


Wat vinden jullie van mijn shoplog en willen jullie dit vaker zien? Laat een reactie achter!


Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment