Laptop kopen: help!

Ola people!


Ik wil al heel lang een goede laptop maar omdat ik eerst mijn spiegelreflex gekocht duurde het even totdat ik weer een beetje geld had. De grote vraag is nu: welke laptop moet ik in hemelsnaam nemen? Ik heb nu zo rond de 400 euro op mijn rekening staan maar ben ook zeker bereid om meer te betalen (als ik dat gespaard heb). Maar mijn maximaal is toch wel zo tussen de 500 en 600 euro.
Het merk HP spreekt mij in eerste instantie wel aan maar verder heb ik echt zero verstand van die dingen. Wat ik wel wil is dat ik makkelijk de Office zooi op kan installeren, er moet een ingebouwde webcam in zitten en ik wil er op snel kunnen internetten. Oja, het scherm moet niet klein zijn...
Ahh ik word hier echt gek van, please guys help me!
Hebben jullie een eigen laptop en hoeveel hebben jullie er ongeveer voor betaald? Laat een reactie achter!


Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment