Tag: 11

Ola people!
Ik denk dat iedereen deze tag wel eens heeft voorbij zien komen. Zelf ben ik een aantal keer door andere blogs getagged dus ik besloot om hem maar in te vullen. Ik heb de vragen van Monique en Femke gebruikt.
(Bron foto's: Weheartit.com)

De regels van de tag:
1: Plaats de regels van de tag op je site.
2: Iedereen die wordt getagged moet 11 dingen over zichzelf vertellen.
3: Antwoord de 11 vragen die degene die je heeft getagged heeft gemaakt en bedenk 11 nieuwe vragen voor degene die jij gaat taggen.
4: Je moet de tag doorgeven aan 11 anderen.
5: Ga naar hun pagina en laat ze weten dat ze zijn getagged.
6: Je mag niet iemand taggen die deze tag al heeft gekregen.
7: Geen trucjes bij het taggen! Je moet echt 11 mensen taggen dus geen 'ik tag iedereen die dit leest' of ik tag iedereen die deze tag over wil nemen.
Ik heb een broertje en een zusje.
Ik word in mei eindelijk 16!
Ik zit nu op 4 Havo.
Ik heb twee kittens, twee konijnen en de twee honden van de vriend van mijn moeder zijn om de week bij mijn moeders huis, als wij er ook zijn.
Ik heb op ballet en turnen gezeten.
Ik gebruik bijna nooit make-up (behalve nagellak).
Ik beet heel lang nagels maar ik ben het nu aan het afleren.
Mijn favoriete acteur is Taylor Lautner.
Vroeger las ik echt belachelijk veel, elke week leende ik 5 boeken van de bieb en als ze diezelfde week uit, dik of dun, het maakte voor mij niks uit.
Ik ben verslaafd aan mijn iPod Touch...
Vorige zomervakantie ben ik 3 weken alleen naar Engeland gegaan. Ik ging in een gastgezin en elke dag naar school samen met andere buitenlandse studenten.
Vraag 1. Heeft ooit iemand je een geheim verteld, die je absoluut niet door mag vertellen?
Ja, blijkbaar ben ik te vertrouwen want er zijn wel meer geheimen aan mij toevertrouwd. Vaak vergeet ik na een tijdje dat geheim zelfs maar soms onthoud ik het best wel lang.
Vraag 2. Als jij voor één dag een jongen bent, wat zou jij dan allemaal willen doen?
Haha erg leuke vraag! Ik zou dan sowieso staand willen plassen. Dit klinkt misschien heel raar maar ik ben zo benieuwd hoe dat is! Ook zou ik veel jongenskleren gaan passen en allemaal van die zware actiefilms gaan kijken met vrienden.
Vraag 3. Hoe zou jij je kledingstijl omschrijven?
Classy, maar met soms een eyecatcher. Soms loop ik er heel basic bij en soms juist met veel kleur of heel anders.
Vraag 4. Welk beauty product vind jij echt overbodig?
Wel meer dan 1 eerlijk gezegd... Maar als ik moet kiezen denk ik lipgloss, ik vind het zelf echt vreselijk spul en meestal vind ik het ook ordinair staan.

Vraag 5. Heb jij ook een of meerdere favoriete blogs op het internet, zo ja welke?
Mijn favoriete blog is Love your life <3 voor sure, dit is vooral omdat een goede vriendin van mij achter deze blog zit en ook gewoon omdat ik vind dat ze altijd leuke artikeltjes plaatst.
Vraag 6. Wat is op dit moment jou top 10 van muziek?
1. Someone like you - Adele
2. Skinny love - Birdy
3. People help the people - Birdy
4. I follow rivers - Lykke Li
5. Somebody that I used to know - Walk off the earth
6. Ode to the bouncer - Studio Killers
7. Skyscraper - Cimocelli
8. Rolling in the Deep - Adele
9. Baby get higher - Roel van Velzen
10. Grenade - Bruno Mars
Vraag 7. Zou jij zonder make-up de deur uit gaan?
Ja, doe ik (bijna) elke dag!
Vraag 8. Heb jij weleens een miskoop gehad, zo ja, wat was dat dan?
Ik heb in Engeland een sweater met I love London gekocht maar toen niet gepast. Toen ik thuis kwam bleek de hoofdschacht te nauw te zijn...

Vraag 9. Hoe kom jij aan je inspiratie?
Media! Serieus, ik haal echt zo veel inspiratie uit andere blogs, Facebook, Girlscene, Weheartit etc.
Vraag 10. Welk beroemd persoon zou jij wel eens een dag mee willen lopen?
Met Taylor Lautner, puur omdat ik hem gewoon echt helemaal geweldig vind...
Vraag 11. Wat is jou favoriete quote?
Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening. - Coco Chanel
Ik geef de tag door aan (sorry als je hem al hebt gehad, maar ik let er echt niet meer op wie de tag wel en niet gedaan heeft):
Lisanne
Annemieke
Joëlle
Kellay
Gabriella
Rieke
Janiek
Cindy
Priscilla
Denna
Louise
De vragen die ik voor deze 11 meiden heb bedacht zijn:
1. Wie is jou grote voorbeeld en waarom?
2. Waarom ben je ooit begonnen met blogger?
3. Hoeveel mensen volg jijzelf actief?
4. Wat is jouw top 10 films op dit moment en waarom?
5. Hoeveel nagellakjes heb jij en wat is daarvan je favoriete merk?
6. Ben je wel eens alleen op vakantie geweest?
7. Als je op een onbewoond eiland zou worden gedropt met 5 dingen en je koffer en 1 iemand naar keuze, wat zouden die 5 dingen zijn en wie is die persoon?
8. Wat is jouw favoriete make-up merk?
9. Als je 1 minuut gratis shoppen had gewonnen, bij welke winkel zou dat dan zijn?
10. Waar staat jouw droomhuis en bestaat die misschien al wel?
11. Aan wat ben jij echt helemaal verslaafd?
Succes alvast met invullen iedereen!
Wat vinden jullie van deze tag en had jij deze tag ook wel graag willen krijgen van mij? Laat een reactie achter!
Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment