Made by: my granny!

Ola people!


Eind november was ik bij mijn oom en tante op visite gegaan om de verjaardag van mijn lieve neefje te vieren. Het viel mij al snel op dat mijn nichtje een super leuke circle scarf droeg! Ik wilde echt al heel lang zo een ding en het bleek dat mijn oma die voor haar had gebreid.
Gelukkig hoopte mijn oma al dat ik om zo een sjaal zou vragen en zo gezegd, zo gedaan. Ik zou over een aantal weken een pakketje thuis bezorgd krijgen. De grote vraag was alleen: zou hij op tijd aankomen voordat ik op wintersport ging?
Na 3 (!) weken te hebben gewacht lag er dan eindelijk thuis een pakket op mij te wachten. Via een lief mailtje had mijn oma al duidelijk gemaakt dat ze hem op tijd af had gekregen.
Zijn jullie benieuwd naar foto's? Here they come!
Moi in een vliegtuigje! (Er komt hier nog een artikel over)


In Duitsland in het hotel (sorry voor het donkere licht)
De eerste foto geeft de ware kleur van de sjaal weer. Het is op beide foto's niet te zien maar ergens zit natuurlijk ook een naad en hét labeltje van mijn oma. Verder heeft de sjaal allemaal kabels om het (vind ik) minder saai te maken en de sjaal kan gewoon lekker in de wasmachine.

Heeft jullie oma ook wel eens sjaals, sokken etc. voor jullie gemaakt en more important: what do you think of mine? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment