Pictures of shopping with Jessica!

Ola people!
Als afsluiting van mijn geliefde toetsweek voor de vakantie hadden een goede vriendin van mij: Jessica en ik besloten om samen lekker te gaan shoppen. Zij ging zich richten op jurkjes en ik wilde wel een nieuwe trui. I was smart that day so I brought my camera with me. Ik heb echt mega veel foto's gemaakt in de H&M van ons samen en het zal mij niks verbazen als jullie staan te popelen om die te zien! Natuurlijk laat ik so soon as possible een shoplog van die dag zien... Enjoy!

Jessica met een super sexy nerdbril @H&M

Jessica en ik met sexy nerdbrillen en ik met een tube! @H&M

Jessica met nerdbril en tube @H&M

Even onze normale gezichten opzetten... (Ik met een mooie strikklip!) @H&M

Oh zo originele paskamer foto. Jessica staat er hier echt leuk op vind ik! @H&M
Juist ik verpest de foto weer met mijn geweldige lach... @H&M

Pretty hot are we, aren't we? @H&M
Ahh we kunnen ook lief zijn hoor! @H&M

Een super leuke uilenketting... @The Lady Sting
Jam jam, dit heerlijke broodje hadden wij allebei als afsluiting van een super dagje @Kwalitaria

Tongen aanval! @Kwalitaria

Een lieve samen foto als laatst (met rode gezichten omdat het daar binnen echt warm was @Kwalitaria
Sorry voor de overvloed aan foto's maar ik wil gewoon even goed benadrukken dat Jessica een heel lief vriendinnetje van mij is en dat we het gewoon heel gezellig hadden.
Jessica als je dit leest: dankjewel voor de geweldige dag lieverd!
Hebben jullie ook wel eens een lekker shopdagje met vriendin(nen) en kopen jullie dan juist meer of minder? Laat een reactie achter!
Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment