Wishlist for januari!

Ola people!


Het is precies een maand geleden dat ik een wishlist van mij geplaatst heb lees het hier terug. Ik heb niet echt veel gedaan met mijn wishlist omdat mijn rekening nog steeds moet bijkomen van de onwijze klap door mijn camera. Maar een paar dingetjes zijn er af gegaan en dus ook een paar items bij gekomen.


- Nagellak van O.P.I.
Eigenlijk meer voor kerst maar ik vind deze zo mooi...
- EOS lippenbalsem
- Uilenarmbandje
- Een nieuwe lens voor mijn Canon EOS 550D
- Laptop (deze week was er een artikel over!)
- Nieuwe zwarte panty's
- Pumps

- Blazer (nog steeds niet de perfecte gevonden...)
- Goed zittende broek
- Vestje

 - Huissokken


Dit is mijn wishlist geworden, ik hoop echt dat ik binnenkort de trotse eigenaresse ben van een mooie laptop...


Wat staat er bij jullie deze maand op de wishlist en wat vinden jullie van de mijne? Laat een reactie achter!


Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment