Made by: me!

Ola people!
Ik heb jullie (volgens mij) nog nooit verteld dat ik op een Fashion Design cursus zit op de Vrije Academie. Met behulp van deze cursus heb ik aan het eind van het jaar mijn eigen fashionshow samen met mijn medestudenten! Hoe gaaf is dit... Maar zomaar even een collectie in elkaar flansen kan bijna niemand. Je moet sowieso wat theorie erover hebben gehad, moodboard hebben gemaakt, collages, stof experimenten etc. Dit is nog maar een paar dingen van wat ik de afgelopen maanden (vanaf november) gedaan heb. Een paar weken geleden kregen wij de opdracht om van een bestaand (liefst oud) kledingstuk is heel anders van te maken! Je kon je ontwerp dan als je het af had tekenen in je dummie of gewoon foto's van maken, ik heb het allebei gedaan en wil jullie heel graag een aantal foto's van mijn creatie laten zien! Wel jammer is dat ik geen "voor" foto heb gemaakt, ofwel een foto van het kledingstuk toen het nog helemaal clean was.















Sorry voor de shit load of photos maar ik vond het wel leuk om jullie (bijna) alles wat ik er in de loop van tijd aan gedaan had te showen. Zoals jullie zien wilde ik eerst er een ander shirtje van maken maar uiteindelijk heb ik besloten om er een gala jurk (meer rode loper idee) er van te maken met een open rug en ook plooien.

Wat vinden jullie van mijn creatie en willen jullie meer weten over mijn cursus? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment