Blog combineren met school: tips

Ola people!
Het zal mij niks verbazen als best veel mensen tegen dit probleem aan lopen: hoe combineer jij je blog met school? Ik denk wel dat voor de meerderheid school voor gaat en ook voor mij is dit het geval. Sowieso mag ik ook niet van mijn ouders bloggen als er nog stapels huiswerk voor mij klaar liggen. Wat ik zelf vaak probeer is toch eerst een goede (tijds)planning maken. Dus bijv.
Leren ...
Pauze
Leren ...
Bloggen

Voor iedereen is dit natuurlijk anders maar als je weet dat je ongeveer nog een uur nodig hebt voor het leren kan je eerst een half uur doen, dan 10 minuten (of korter of langer) pauze, weer een half uur leren en dan als beloning voor je zelf bloggen totdat iemand je eraf schopt...
Je zou het misschien niet denken maar om je aan je eigen planning te houden kan best wel lastig zijn. Ik weet van mijzelf dat ik best wel op tijd gesteld ben en als ik de exacte tijden er bij zet wil ik mij er daar ook aan houden. Wat je natuurlijk ook goed kan doen is in de vakanties of weekenden (of een dagje wanneer je niks te doen hebt) veel voorschrijven en die inplannen, stel: je hebt zoveel huiswerk dat je niet aan bloggen komt heb je altijd nog een artikel klaar staan.
Ik hoop dat jullie iets aan mijn artikel hebben!

Bron: Weheartit.com

Hoe combineren jullie je blog met school en wat vinden jullie ouders eigenlijk van je blog? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment