H&M looks: zou jij het kopen?

Ola people!

Ik vind het heerlijk om lekker op de H&M site te snuffelen, dan niks te kopen maar echt puur kijken. Nog niet zo heel erg lang is er een nieuwe optie genaamd: paskamer. Je kan jammer genoeg de kleding niet bij jezelf aan doen om te kijken hoe het staat maar bij een model (nou bij een computer gemaakt lijf en alleen het gezicht van een "echt" model). Wow wat hou ik van deze nieuwe button! Als ik wil kan ik hier echt eindeloos combinaties op proberen en elke keer haar weer iets anders aan trekken; probeer eens 10 verschillende looks met steeds 1 item er in wat hetzelfde is, toch best wel moeilijk! Al snel doe je iets wat je al eerder hebt gedaan of iets te vergelijkbaars...
De totale prijs ligt tussen de 60 en 90 euro.

Ik heb voor jullie drie verschillende looks samengesteld naar mijn mening en smaak. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden!
 
Schattige look

Lekker huiselijk maar toch hippe look

Nerdy/ kantoor look
 Wat vinden jullie van mijn samengestelden looks en zouden jullie het zelf kopen/ dragen? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment