Column: Passion for Polish + uitslag give-away!


Ola people!

Vandaag is het zoals jullie weten weer column tijd voor Sharity. Ik vind dit artikel van haar extra leuk omdat ze natuurlijk de winnares van de winactie bekend maakt maar ook omdat ze een mooie nail-art aan ons showt. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey girls!
Er waren maar 5 deelneemsters aan mijn give-away. Niet zo heel erg natuurlijk, want de kans dat je dan iets wint, is natuurlijk een stuk groter dan dat er 20 of 100 aan mee doen. Ik heb de punten opgeteld en zelfs een extra punt weg gegeven. Het ging namelijk tussen Maaike en Sanne. Beide hadden ze 4 punten, waaronder bij Sanne 2 voor de leukste reactie. De winnares is uiteindelijk Sanne geworden. Waarom? Omdat ze ons heeft gepromoot en dat is natuurlijk altijd leuk, zo’n eigen initiatief. Dus Sanne, je kunt vanmiddag een mailtje in je inbox verwachten en dan komt het pakketje zo snel mogelijk jouw kant op :)
Natuurlijk heb ik deze week, waarvan de laatste inclusief vandaag, toetsweek is. Ik heb niks aan mijn nagels gedaan, hetzelfde met mijn make-up of haar. Geen make-up, geen kwartier voor de spiegel met een stijltang, gewoon hoppa naar school. Waarom zou ik me helemaal gaan opdoffen voor een toets van maximaal 2 uurtjes? Maargoed, het moet natuurlijk niet te ver doorslaan, dus ik heb mezelf wat mooie nagellak gekocht. Ik was bij de hema want mijn panty’s waren kwijt, nieuwe kopen werd dat dus. Ik zag er een ontzettend mooie donkerpaarse nagellak, die heb ik natuurlijk gewoon meegenomen, want voor €2,50 kan dat prima. Laatst was ik ook bij de Kruidvat en daar heb ik 3 tip painters gekocht en een color&go nagellakje.  De 3 tippainters heb ik gekocht voor €1,49 per stuk en de kleuren zijn, 04 Pink!, 09 Mysterious Black en 10 More than Silver. Het andere lakje is 72 Time for Romance.

Dit is wat er op dit moment op mijn nagels zit. Ik heb het gemaakt met Big Spender Wanted van Catrice en twee tip painters van Essence. Ik zal jullie hier stap voor stap uitleggen hoe je dit maakt. In feite is het niet heel moeilijk. Je begint eerst met het kiezen van een kleur. Ik heb voor deze post een blauwe kleur uit de Limited Edition Alice in Wonderland van Catrice gekozen. Deze kleur is dus niet meer te koop in de winkels. 
Je lakt je nagel met 1 of 2 laagjes en je laat het goed drogen. Dan pak je de zwarte tippainter. 
Je begint links onderin, en maakt dan een soort krul naar boven. Dit doe je tot dat je het er goed uit vind zien, dit kunnen 2 lijntjes zijn, maar ook 3 of zelfs 4. Dit hangt vooral af van de lengte van je nagel. Daarna pak je de glitter tippainter en daarmee ga je dezelfde golf maken, maar dan onder het zwarte streepje (of er boven, doe eens gek). Op de foto heb ik een beeeeeetje veel glitters gebruikt. Het geheel laat je goed drogen en om het langer mooi te houden, kun je het nog lakken met een topcoat. Het is een simpele, maar vind ik zelf, mooie nail art die je iedere dag kunt dragen en makkelijk kunt combineren met allerlei kleuren.
Als laatste wil ik jullie vertellen over de nieuwe kleuren van Catrice. Zoals je in mijn vorige stuk kon lezen, zijn er kleuren die uit de collectie gaan. De meeste hier van kun je nu heel goedkoop in de uitverkoop vinden. Voor deze kleuren komen natuurlijk wel een hoop mooie terug. Er komen 3 nude kleuren terug en 18 ‘gewone’ kleuren. De kleuren zijn vanaf februari te koop en gaan gewoon €2,49 kosten. Ik vind de kleuren er echt supergaaf uitzien! Vooral de 4e van de onderste rij, de duochrome kleur. En natuurlijk ook een hoop anderen. 
Welke kleuren willen jullie graag hebben?
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Als aller eerst: gefeliciteerd Sanne! De nail-art vind ik zeker geslaagd, misschien ga ik mij er ooit aan wagen...

Wat vinden jullie van Sharity haar nail-art en natuurlijk wat zijzelf ook vroeg: welke kleuren van Catrice willen jullie graag hebben? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette


0 comments:

Post a Comment