#3 OOTD: Bow tie!

Ola people!

Dit is mijn derde outfitpost alweer... Op de laatste had ik echt leuke reacties gekregen waar ik helemaal blij van werd en ik hoop stiekem dat dat bij deze post ook weer het geval is.
De foto's zijn gemaakt door mijn zusje en de eerste vier door mijzelf, met een Canon EOS 550D.
Enjoy!
Strik klip van mijn moeder gekregen, dus ik heb geen idee van welke winkel!
Oogschaduw van Essence.


Jeugd memories! Deze ketting heb ik ooit met alleen het hartje gekregen voor mijn verjaardag en elke verjaardag kreeg ik er weer iets bij. Waarvan het plekje in mijn nek komt weet ik niet!
Hakken: Primark in Engeland. 
Trui: ZAZA, rokje: H&M.
Met Bengel.
Met Poekie.

Zo dit was het weer! Jullie hebben vast al opgemerkt dat mijn benen er niet heel erg mooi uitzien... Dit komt omdat ik heel gevoelig ben voor insectenbeten en er eigenlijk altijd wondjes van krijg. Die brede "zwarte" streep op mijn rechterbeen is een oud litteken van toen ik in onze vijver gevallen was, ik schaafde toen langs een scherp stukje van een steen. Volgens de dokter trekt het nog wel weg maar dat gaat lang duren!
Wat ik wel minder vind aan mijn outfit is dat het rokje door het shirtje heel erg plooit en ik er een buikje in lijk te hebben doordat ik de trui iets uit mijn rokje gedaan had, voor een oversized effect.

Wat vinden jullie van mijn outfit en van mijn lieve kittens? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment