Eigen Facebook pagina!

Ola people!
Misschien hebben jullie het via de winactie met Sharity gelezen: sinds 6 januari 2012 is de officiële fanpage van Fashion by Mariette online! Stiekem ben ik er wel trots op ook al heeft nog bijna niemand (nu staat de teller op 6) de pagina geliked. Op de pagina probeer ik zo veel mogelijk stuff over mijn blog en misschien ook foto's van "achter de schermen" te posten. Sowieso wordt het ook een extra "punt" als je de pagina liked bij alle winacties die er nog gaan komen. Jullie vragen jullie misschien wel af waarom ik nou weer een pagina wil op Facebook voor mijn blog... Eerlijk gezegd heb ik er niet echt een goede reden voor behalve dat ik op mijn eigen profiel iedereen zijn tijdsblak vol stalkte met dingen omtrend mijn blog. Ook is het natuurlijk leuk om elke keer je "likes" te zien groeien.
Wat ik wel graag wil maar wat mij niet lukt is zo een soort van balkje met "vind ik leuk" in de sidebar van je Facebook pagina. Ik weet wel al dat je er een speciale code voor nodig hebt (gevonden!) maar waar in hemelsnaam moet je dat dan hier op Blogger invoegen?

In ieder geval, jullie begrijpen natuurlijk al lang waar in naartoe wil met deze post; reclame maken voor mijn nieuwe page en natuurlijk ook meer likes krijgen.
Via deze link kan je Fashion by Mariette liken.

Hebben jullie een eigen fanpage voor jullie blog en waarom precies? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment