Bestelling binnen: Ebay!

Ola people!
Vorig jaar (wat klinkt dat lang geleden zeg...) had ik half december voor de eerste keer op Ebay iets gewonnen, dus mijn bod was uiteindelijk het hoogste. Hier was ik natuurlijk heel erg blij mee en vooral omdat ik die dag nog maar net een account had aangemaakt! Ik wist al wel dat ik hiervoor ook een PayPal account moest aanmaken en zo gezegd, zo gedaan. Het duurde alleen wél 4 werkdagen totdat mijn account "bestond", ze moesten het gaan controleren. Daarna duurde het ook weer 4 werkdagen (of misschien wel meer!) totdat mijn kleine beetje geld voor de ketting, 1,81, was overgeschreven van mijn bankrekening naar mijn PayPal rekening. Wat een gedoe zeg!
In ieder geval ik heb vorige week dan eindelijk mijn pakketje uit China binnen gekregen en jullie zijn vast benieuwd hoe dat eruit zag en wat er in zat...
De binnenkant van de envelop, netjes met bubbeltjes plastic.
Dit leuke kaartje kreeg ik erbij.
Dit was mijn bestelling! Is het geen schatje... De ketting valt in mijn nek dus is echt niet zo lang.
Ik ben echt heel erg blij met mijn bestelling, vooral omdat het zo goedkoop was en het natuurlijk een mooie ketting is. Dit is dan mijn 5de uilenketting!

Bestellen jullie wel eens dingen op Ebay en wat vinden jullie van mijn uilenketting? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment