Valentino: Spring 2012

Ola people!


Ik zit best wel vaak op mijn iPod op Style.com naar leuke collecties van merken te kijken of gewoon op de computer. Net als ieder meisje heb ik ook voorkeuren voor bepaalde merken en 1 hier van is Valentino. 
Ik heb een paar jurken uit de Spring 2012 collectie geselecteerd die ik echt heel erg mooi vind. Wat jammer is dat deze jurken onbetaalbaar voor mij zijn en dat ik het never nooit kan betalen maar kijken is ook goed...
(Bron: style.com)



 Het haar van de modellen vind ik super leuk gedaan zo in een melkmeisje's vlecht! Mijn favoriet is de eerste jurk... Bij de tweede vind ik de mouwen en de onderkant erg mooi en bij de derde alleen de stof.


Wat vinden jullie van deze collectie van Valentino en hebben jullie misschien wel een dure designer jurk of ander item? Laat een reactie achter!


Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment